طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی در مساجد درزاهدان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: تربیت فکری و مهارتی نسل جدید انقلاب بالاترین تکلیف مسئولان فرهنگی است.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان گفت: از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و مراکزی که در اختیار داریم باید برای غنا بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی استفاده کنیم.

وی گفت: دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها نسل پرشور و آینده ساز نظام اسلامی هستند و تربیت فکری و تربیت مهارتی این نسل بالاترین تکلیف ماست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری باید این نسل را به عنوان سربازان واقعی انقلاب و به عنوان نسلی تمدن ساز تربیت کنیم.

وی تصریح کرد: کادر سازی مدیریتی، کادر سازی تمدنی و کادر سازی گفتمانی از این نسل بالاترین تکلیف همه مسئولان است که باید با کمک هم عملیاتی کنیم.

شریفی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین جایگاه و بهترین مأمن و ملجاء برای گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی است که باید از آن برای تربیت نسل جدید بهره ببریم. وی بیان کرد: جامعه هدف ما در استان سیستان و بلوچستان هم کانون‌های فرهنگی مساجد اهل تشیع و هم مساجد اهل تسنن است و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمدن نوین اسلامی با مشارکت شیعه و سنی عملیاتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار