فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۲

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از فراخوان مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۲ در استان خبر داد.

  سرهنگ  فرهاد تیموری   بیان داشت: به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی در پایه مرداد  ماه در روز یکشنبه  مورخه ۰۱/۰۵/۱۴۰۲ انجام می‌گردد؛ لذا کلیه مشمولان محترم می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

  معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خطاب به مشمولان اعزامی مرداد ماه گفت: در زمان حضور در محل اعلامی، ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم ازکوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش و ... برابر پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

  وی بیان داشت: به مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع رسانی شده تا مواد غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند. به منظور صیانت از ابتلا به بیماری، رانندگان در طول مسیر حق توقف در رستوران‌های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.

  این مقام انتظامی متذکر شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگه واکسن کرونا، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و... را به همراه داشته باشند.

  لازم به ذکر است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

  معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال‌های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.