اجرای طرح بازدید سرزده از واحد‌های نانوایی با بیشترین شکایت شهروندان قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از طرح بازدید سرزده از واحد‌های نانوایی با بیشترین شکایت در این استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان  از طرح بازدید سرزده از واحد‌های نانوایی با بیشترین شکایت در این استان خبر داد و گفت : در این طرح با هدف راستی آزمایی نانوایانی که قبلا تخلف کرده و جریمه شده‌اند، به شکل سرزده و در هنگام آغاز کار بازدید می‌شود.

وی اضافه کرد: اگرچه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و تعزیرات به محض تماس ۱۲۴ از واحد‌های متخلف بازرسی می‌کند، اما این اقدام با هدف ثبت تکرار تخلف و عدم تکمین متصدی واحد از قوانین نظام صنفی صورت می‌گیرد.

خدایاری بیان داشت: در این طرح عوامل فرمانداری قزوین نیز پای کار بوده و برای نظارت بیشتر در این راستا از تمامی امکانات مادی و معنوی برای بهبود طرح استفاده می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار این طرح از ۶ واحد نانوایی با سابقه تکرار تخلف در ساعت ۶ صبح بازدید به عمل آمد که یک مورد از آن‌ها متخلف شناخته شده و مجددا با تشکیل پرونده همراه شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف از شناسایی متخلفان و معرفی آن‌ها به مراجع قانونی ایجاد اصلاح در امور صنفی و از بین رفتن تخلف است که تعداد محدودی از عرضه کنندگان کالا‌های اساسی این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.