نشست مشورتی وزرای امور خارجه فعلی و سابق کشورمان برگزار شد

نشست شورای راهبری وزارت امور خارجه با حضور امیرعبداللهیان و وزرای پیشین این وزارتخانه برگزار شد.

نشست شورای راهبری (مشورتی) وزارت امور خارجه عصر روز چهارشنبه(۲۸ تیر) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، منوچهر متکی، علی‌اکبر صالحی و محمدجواد ظریف وزرای امور خارجه پیشین و جمعی از معاونان سابق و معاونان و مدیران کل وزارت امور خارجه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این نشست، برخی موضوعات مهم سیاست خارجی و روابط بین‌الملل از جمله روند تحولات در نظام بین‌الملل، مناسبات دو و چند‌جانبه با کشور‌های همسایه، منطقه و جهان، تلاش برای بی اثر کردن تحریم‌ها و نیز روند دیپلماسی و مذاکره در جهت رفع تحریم‌ها مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ نیز نشستی با حضور امیرعبداللهیان و وزرای پیشین امور خارجه برگزار شد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در توئیتر با انتشار تصویری از نشستی با حضور وی و وزرای پیشین امور خارجه نوشت: امروز در نشستی صمیمی میزبان برادرانم آقایان سیدکمال خرازی، منوچهر متکی، علی اکبر صالحی و محمدجواد ظریف وزرای خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران بودم. مصممیم با تکیه بر خرد جمعی، اهداف دستگاه دیپلماسی را در تحقق منافع عالی ملت به خوبی عملیاتی کنیم. با جناب دکتر ولایتی نیز در غم درگذشت همشیره ایشان شریکیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
کار بسیار ارزشمند وبه موقعی هست که در خصوص مواضع اشتباه دو کشور چین وروسیه بررسی های لازم به عمل آید
آخرین اخبار