تجارت ۲۰ ساله رونالدو به خطر افتاد

اقدام ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با سلتاویگو تجارت ۲۰ ساله اش را به خطر انداخت.

ستاره پرتغالی نه تنها بیشترین درآمد را برای قرارداد فوتبالی خود دارد، بلکه به ازای هر پستی که در اینستاگرام می‌گذارد، بیشترین درآمد را نیز دارد.

کریستیانو رونالدو در آستانه رسیدن به ۶۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی، برای هر پست تبلیغاتی که در پروفایل خود می‌گذارد، بیش از ۲ میلیون یورو درآمد دارد. کایلی جنر و لئو مسی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

رونالدو با وجود اینکه چهره اصلی چندین برند است، یکی از ارکان آن از نظر درآمد، قرارداد تقریبا مادام العمر او با شرکت نایکی است. رابطه تجاری بین مهاجم و این برند ورزشی آمریکایی در سال ۲۰۰۳ آغاز شد، اما ممکن است پس از بازی دوستانه النصر با سلتاویگو به خطر بیفتد.

در دیدار چند روز پیش مقابل سلتاویگو، علاوه بر اینکه النصر شکست خورد، بزرگترین امتیاز را ساق پا‌های این فوتبالیست پرتغالی گرفت. محافظ ساق یا ساق بند پای رونالدو با برند آدیداس، برند رقیب نایکی بود.

به همین دلیل، پیوند رونالدو با این برند ورزشی (نایکی) در خطر است. تا به امروز و پس از ۲۰ سال، هر دو طرف از یکدیگر استفاده کرده اند. طبق اطلاعات قرارداد کریستیانو رونالدو با این شرکت ورزشی ۱۶۲ میلیون یورو به مدت ۱۰ سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار