شهرآورد مهاباد با نتیجه مساوی به پایان رسید

هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ برتر آذربایجان غربی با تساوی تیم‌های پرسپولیس حاجی خوش و شاهوی مهاباد به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال شاهو و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد عصر جمعه در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد که در پایان ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار شهرام عثمانی برای تیم پرسپولیس و جلال جمادی تک گل تیم شاهو را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را احمد کاظم لو، جعفر مصریان و امیر رضا جان محمدی به ترتیب به عنوان داور‌های وسط، کمک داور اول و دوم را بر عهده داشتند.

در سایر دیدار‌های هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی هم تیم‌های هدف دیلمان سلماس میزبان اروین خوی، نود نوژین ارومیه به مصاف اروم اسپور، اروم کیا با شوط جوان، منتخب سردشت با یاران پیرانشهر، نوروز لاوان بوکان با نوژین بهار رقابت کرده و تیم دالانپر ارومیه نیز در این هفته استراحت دارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی بر خلاف سال گذشته در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات دسته سه کشور بدست خواهد آورد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اروم اسپورت ارومیه، هدف دیلمان سلماس، آورین خوی، اروم کیا، شوط جوان، متنخب سردشت، یاران پیرانشهر، لاوان نوروز بوکان، نوژین بهار ارومیه، پرسپولیس حاجی خوش، شاهوی مهاباد، تیم دالانپر ارومیه و نود نوین ارومیه با هم رقابت می‌کنند.

برچسب ها: تیم فوتبال ، شهرآورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.