تاخیر در بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه با اشاره به تاخیر در بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح "سپاه" کرمانشاه، گفت : در جلسه شورای ترافیک مصوب کردیم که روند اجرای این پروژه باید تسریع شود.

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح "سپاه" کرمانشاه که بر اساس روشماری که در این پروژه نصب شده بود باید تا پایان خرداد به بهره‌برداری می‌رسید، گفت : اجرای هرچه زودتر این پروژه مطالبه شورای ترافیک هست و در نشست هفته قبل شوری ترافیک مصوب کردیم این پروژه سریع‌تر اجرایی شود.

وی ادامه داد: آنچه که شهرداری به عنوان دلیل تاخیر در اجرای این تقاطع اعلام کرد این بود که در ایام نوروز پلیس اجازه حمل جرثقیل مورد نیاز این پروژه را نداده و همین امر روند کار را حدود ۲۵ روز به تاخیر انداخته است. در نهایت مقرر شد تا پایان تیر ماه شاهد افتتاح این تقاطع باشیم که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تمام تاکید ما اتمام هرچه زودتر این پروژه است، یادآور شد: به صورت مستمر پیگیر تسریع در اجرای تقاطع غیرهمسطح سپاه هستیم و مکاتبات متعددی را نیز در این زمینه انجام داده ایم.

خجسته پیشرفت فیزیکی کنونی تقاطع سپاه را حدود ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود: چنانچه شهرداری با جدیت پای کار باشد، می‌تواند ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز کار را به اتمام برساند.

وی از پیامد‌های ترافیکی اجرای این پروژه که در برخی از ساعات روز قابل توجه می‌شود نیز یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه عملکرد شهرداری کرمانشاه در زمینه ترافیک نه تنها در این پروژه بلکه در سایر بخش‌های شهر نیز چندان مناسب نیست و بار‌ها در جلسات شورای ترافیک و کمیته فنی ترافیک نیز تاکید کرده ایم که شهرداری باید موضوع ترافیک شهر را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری کرمانشاه اظهار کرد: علاوه بر تقاطع سپاه، در سایر نقاط از جمله پل قره سو و... نیز گره‌های ترافیکی داریم.

خجسته با بیان اینکه در شورای ترافیک مصوب شد شهرداری اجرای پل قره سو را با جدیت دنبال کند و تابلو روزشمار را نیز در این طرح نصب کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این پروژه کار برای مدتی اجرا و سپس به بهانه بارندگی و پرآب بودن رودخانه قره‌سو متوقف شد و در حال حاضر نیز همچنان متوقف است.

وی اضافه کرد: در مجموع در نقاط مختلف شهر کرمانشاه شاهد ترافیک هستیم که دلیل آن نیز تراکنش نامناسب کاربری‌های عمومی در سطح شهر است که باعث می‌شود جریان سفر به سمت درخواست‌های تجاری، درمانی و ... توزیع درستی نداشته باشد که این امر نیاز به بازنگری دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار