اردبیل استان برتر کشور در بخش موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایرژنتیک شد

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، استان برتر کشور در بخش موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایرژنتیک در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ شد.

بر اساس ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در حوزه‌ محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی که توسط سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور صورت گرفته است، اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل، حایز رتبه برتر در بخش موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایرژنتیک کشور شد. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضمن تشکر از حمایت‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استانداری اردبیل و همچنین تقدیر از همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در این باره گفت؛ اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اجرایی نمودن شرح وظایف سازمانی و خط مشی‌ و سیاست‌های ابلاغی موفق به کسب این عناوین در کشور شده است.

حسن قاسم پور می گوید: ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها در شاخص‌های تخصصی مربوط به دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، حفاظت و مديريت زیستگاهها و امور مناطق و دفتر حوزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی مورد ارزيابي عملکرد قرار گرفتند که اداره‌ کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل بواسطه اقداماتی از قبیل برگزاری نشست های آموزشی و وبینارهای تخصصی طبیعی، حفاظت از منابع ژنتیکی حیات وحش، پایش وضعیت تنوع زیستی گیاهی، حفاظت و مدیریت غارها، غنی سازی ، تجهیز و پایش موزه ها و کارگاههای تاکسیدرمی، شناسایی و معرفی ذخایر دیرینه شناختی و پدیده های زمین شناسی مناطق، حائز رتبه اول در بخش موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایرژنتیک در سطح کشور شده است.

به گفته او، در مجموع ارزیابی شاخص‌های تخصصی مربوط به دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، حفاظت و مديريت زیستگاهها و امور مناطق و دفتر حوزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی نیز استان اردبیل جزو شش استان برتر در کشور شناخته شد.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.