جزئیات سرقت هولناک از خانه دوناروما

جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.

دروازه‌بان ایتالیایی پی‌اس‌جی یک شب کابوس‌وار در پاریس پشت سر گذاشت. جانلولیئجی دوناروما در منطقه ۸ شهر که یکی از ثروتمندترین و در عین حال امن‌ترین نقاط پاریس است زندگی می‌کند؛ منطقه‌ای که در یک کیلومتری کاخ الیزه، محل اقامت رئیس جمهور فرانسه قرار داشته و تدابیر امنیتی شدیدی در آن وجود دارد.

این تدابیر امنیتی، اما در جلوگیری از حادثه وحشتناکی که برای دوناروما رخ داد تاثیر نداشت. یک گروه تبهکار شب گذشته در عملیاتی حرفه‌ای دست به سرقت نیم میلیون یورویی از دروازه‌بان ایتالیایی زده و بدون اینکه اثر خاصی از خود به جای بگذارند فرار کردند. پلیس پاریس تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و دوناروما با وجود شوک بزرگی که به او وارد شده همراه با تیمش راهی تور پیش فصل ژاپن می‌شود.

۱۹۰۰۶۲۹
دوناروما و همسرش ساعت ۳ بامداد با صدای دزدانی که از پشت بام وارد خانه‌شان شده بودند بیدار شدند. دروازه‌بان پاریس برای بیرون راندن دزد‌ها سمت آن‌ها رفت و یک درگیری فیزیکی نسبتا شدید با آن‌ها داشت و در همین حین چند جراحت جزئی نیز به سر او وارد شد. سارقان سپس با تهدید، دستان دوناروما و همسرش را بسته و شروع به جمع کردن وسایل کردند.


در جریان این حادثه هولناک حدود نیم میلیون یورو شامل جواهرات، پول نقد و اشیای قیمتی به سرقت رفت و دوناروما و همسرش بعد از فرار دزد‌ها خود را خلاص کرده و به یک هتل در نزدیکی محل اقامت خود پناه بردند. آن‌ها سپس راهی بیمارستان شدند تا مورد مداوا قرار بگیرند و در حال حاضر حالشان مساعد است.

این یکی از خشن‌ترین سرقت‌هایی است که تا به حال برای یک بازیکن PSG رخ می‌دهد؛ آن هم در مکانی که محل وزارتخانه‌ها، سفارت خانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگی بوده و هر روز میزبان گردشگردان و افراد بسیار مهمی است. پلیس همواره در این منطقه گشت‌زنی می‌کند و ایستگاه آن نیز تنها چند متر از خانه دوناروما فاصله دارد.

برچسب ها: حادثه ، دوناروما ، پاریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار