فرودگاه پیام می تواند به هاب کارگو کشور و منطقه تبدیل شود

استاندار البرز گفت: با اقدامات صورت گرفته سعی می‌کنیم که پرواز‌های منظم داخلی و خارجی در فرودگاه پیام برقرار شود.

 مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در حاشیه نخستین پرواز از مبدا فرودگاه پیام کرج به مقصد نجف اشرف اظهار کرد: این فرودگاه از قابلیت‌های فراوان به لحاظ زیرساختی و زیربنایی برخوردار است.

وی بیان کرد: فرودگاه بین المللی پیام اساس آخرین بررسی‌ها برای برقراری پرواز‌های خارجی و داخلی دارای استاندارد‌های لازم است.

استاندار البرز با بیان اینکه باند فرودگاه بین المللی پیام استاندارد و مناسب برای نشست و برخاست هواپیما‌ها است، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سعی می‌کنیم که پرواز‌های منظم داخلی و خارجی در فرودگاه پیام برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام شرکت‌های خدمات هوایی که بخواهند از فرودگاه پیام پرواز  انجام دهند مورد حمایت استانداری البرز و دولت قرار می‌گیرند.

عبداللهی اظهار کرد: پیگیری‌های متعددی برای حضور شرکت‌های خدمات هوایی در فرودگاه بین المللی پیام صورت گرفته است و نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

وی بیان کرد: فراوانی جمعیت البرز به نزدیکی به استان‌های تهران و قزوین زمینه را برای توسعه خدمات هوایی در فرودگاه پیام فراهم کرده است، همچنین می‌توان بخشی از خدمات فرودگاه مهرآباد را به فرودگاه پیام انتقال داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.