تهیه ۹۰ درصد کتاب‌های درسی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹۰ درصد از کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش آموزان این استان برای سال تحصیلی آینده تهیه شده است.

ایمان سبحانی نژاد گفت: ۵۰ درصد از کتاب های درسی دانش آموزان استان بین نمایندگی های از پیش تعیین شده در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ثبت سفارش کتاب های درسی در روزهای اول تا دهم شهریور امسال انجام می شود.
 
وی همچنین از تشکیل کمیته صیانت از حقوق دانش آموزان خبر داد و تاکید کرد: این کارگروه به منظور رسیدگی به شکایت های دانش آموزان استان برای ثبت نام عادلانه براساس موقعیت جغرافیایی فعالیت می کند.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموع ۱۲۵ هزار دانش آموزان میان پایه استان۷۰ درصد نام نویسی شده است.
 
سبحانی نژاد تاکید کرد: امسال براساس دستورالعمل، ثبت نام میان پایه دانش آموزان از سوی اولیای مدارس انجام می شود و جز در مواردی که دانش آموزان قصد انتقال به مدرسه دیگری را داشته باشند نیاز به اقدام خانواده ها نیست.
 
وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه های ورودی (اول و هفتم) هم اکنون در حال انجام است و خانواده های این دانش آموزان می توانند برای نام نویسی فرزندان خود اقدام کنند.
 
۱۷۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.