پیام امیر قطر به رئیسی تسلیم امیرعبداللهیان شد

مشاور در امور خارجی دولت قطر در دیدار با حسین امیرعبداللهیان پیام امیر قطر در دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر به دوحه را تسلیم وی کرد.

«محمد عبدالعزیز الخلیفی» وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) اول مرداد ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیام «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در دعوت از آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور برای سفر به دوحه را تسلیم وی کرد.

امیرعبداللهیان که اواخر خرداد ماه سفری به چهار کشور حوزه خلیج فارس داشت در مقصد اول این سفر و در دوحه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و گفتگو کرد. امیر قطر در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به جایگاه ویژه ایران برای قطر در منطقه گفت: به دنبال توسعه همه جانبه روابط با ایران هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۳:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
آقای رئیسی یه توک پا تشریف ببرید قطر هم دل قطریها را بدست آورید هم سفرهای خارجی و دیپلماتیک ادامه دار باشد هم کشورهای منطقه قدرت. ایران را لمس و به عینه ببینند و عین آمریکا . اسرائیل هم از جاش دربیاد سیدجان خواهش میکنم هر چه زودتر برو عزیز برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
تسلیم شد؟؟تقدیم شد، ارجاع داده شد
آخرین اخبار