هاشمی طبا: شرایط کاری برای سجادی فراهم نبود/ارتباط با نهادهای بالادستی و برنامه ریزی جزو فاکتورهای وزیر ورزش است

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: به طور حتم شرایط کاری برای سجادی مناسب نبوده که از وزارت ورزش استعفا داده است.

مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی درباره استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: حتما صلاح خود را دیده که بعد از  آن تصادف از وزارت ورزش کنار برود و مشاهده کرده که مشکلات دارد و تصمیم گرفته که از سمتش استعفا بدهد.  

هاشمی طبا درباره اینکه فشار‌ها از مجلس باعث شده که سجادی استعفا بدهد، گفت: حتما شرایط کاری برایش مناسب نبوده که استعفا داده است. این موضوع را از خودش بپرسید بهتر است تا اینکه ما حدس و گمان بزنیم.  

او درباره عملکرد سجادی در وزارت ورزش را چطور دیده است، گفت: من احتمال می‌دهم که یک ناهماهنگی بین سجادی و معاونانش وجود داشت و برآیندش هم مشکلاتی به وجود آمد.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی درباره اینکه بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان چه کسی است، گفت:  اگر ما کسانی را بپسندیم در نهایت باید رئیس جمهور انتخاب کند. من خودم در این باره ایده‌ای ندارم.  

هاشمی طبا درباره اینکه وزیر ورزش و جوانان چه فاکتوری باید داشته باشد، بیان کرد: باید بتواند با سازمان‌ها و نهاد‌های بالا دستی خود ارتباط داشته باشد و برنامه ریزی و نظارت باید انجام بدهد و فاکتور‌های معمولی است که باید داشته باشد. اگر توانایی نداشته باشد مشکل برایش ایجاد می‌شود.  

او درباره اینکه بازی‌های آسیایی نزدیک است  و استعفای سجادی بر روی این مسابقات تاثیر نمی‌گذارد، گفت:  تاثیری براین مسابقات ندارد، چون این بازی‌ها از سوی فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک پیگیری می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار