برزیل در جام جهانی فوتبال زنان قهرمانی می‌خواهد

تیم ملی برزیل با پیروزی ۴-۰ مقابل پاناما شروع مقتدرانه‌ای در جام جهانی ۲۰۲۳ زنان داشت.

تیم ملی برزیل به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از جام جهانی زنان امروز اولین بازی خود را مقابل پاناما انجام داد و موفق شد این تیم را با نتیجه ۵-۰ شکست دهد.

پرافتخارترین تیم زنان آمریکای جنوبی با ۵ قهرمانی در کوپا آمریکای زنان در ۶ حضور قبلی خود در جام جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده و یک نایب قهرمانی و یک سومی در کارنامه این تیم دیده می‌شود. این تیم در این دوره تلاش می‌کند تا همراه با مارتا، ستاره افسانه‌ای خود که آخرین جام جهانی خود را تجربه می‌کند، طلسم را بشکند و جام را بالای سر ببرد.

برزیلی‌ها امروز نشان دادند که برای رسیدن به این هدف مصمم هستند. آن‌ها با درخشش آری بورژس، ستاره ریسینگ لویسویل امریکا، پاناما را با ۴ گل شکست دهند. ستاره ۲۳ ساله برزیلی‌ها در دقایق ۱۹، ۳۹، ۷۰ موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا یک هت‌تریک رویایی در اولین بازی خود در این رقابت‌ها رقم بزند. زنراتو ژوائو نیز دیگر گل برزیل را در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند.

برزیل که در گروه F با فرانسه، جامائیکا و پاناما همگروه است، با این پیروزی و با توجه به رقم خوردن تساوی ۱-۱ در دیگر بازی گروه، با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۴+ مقتدرانه به صدر جدول تکیه زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار