عملیات بهسازی و تعریض جاده سپیدان در مرحله اجرا قرار گرفت

سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان از آغاز عملیات تعریض و بهسازی جاده این شهرستان به اقلید طی چند روز آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه که یکی از مطالبات مهم شهروندان است به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۹۵میلیارد تومان به زودی کلید خواهد خورد.

علیرضا سامری در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات فرآروی آغاز عملیات تعریض و بهسازی جاده سپیدان به اقلید برگزار شد، با اشاره به راکد ماندن پروژه ملی تعریض جاده سپیدان به اقلید از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جهت نبود اعتبارات، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین با رایزنی‌ها و تلاش نماینده شهرستان در این مقطعی که ما شاهد کمبود اعتبارات و بودجه هستیم، اعتبار خوبی برای این پروژه ملی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مربوطه پای کار باشند و با تعامل و هم‌افزایی از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری سپیدان به مشکلات ترافیکی این جاده در تمامی فصول بویژه در ایام زمستان و فصل سرما اشاره کرد و گفت: به جهت ظرفیت بالای شهرستان در حوزه گردشگری در تمامی ایام به ویژه ایام تعطیلات و فصل زمستان شاهد انبوهی از حجم مسافران و گردشگران در این مسیر هستیم.

سامری اظهار کرد: این موضوع باعث می‌شود که بخش اعظمی از ظرفیت‌های شهرستان چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه تجهیزات ماشین آلات تحت شعاع قرار گیرد و شهرستان با مشکلات زیادی روبرو شود لذا بهسازی و تعریض این جاده موجب کاهش بار ترافیک و رونق بهتر گردشگری در این مسیر خواهد شد.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. این شهرستان با جاذبه‌های گردشگری طبیعی مانند آبشار مارگون و چله‌گاه در فصل گرم سال میزبان گردشگران بسیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار