امضای قرارداد برای پرداخت پیش پرداخت واگن انجام شده است

رییس شوراى شهر تهران گفت: امضای قرارداد برای پرداخت پیش پرداخت واگن انجام شده، اما برای ابلاغ و آغاز کار باید جای دیگری نیز تصویب شود.

مهدی چمران با اشاره به انتخاب خسرو دانشجو عضو شورای دوم به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: این حوزه رشته تخصصی ایشان است و انتخاب خوبی صورت گرفته و امیدواریم مشکلات بین شهرداری و وزارت راه با روشن‌بینی و قانون‌گرایی بین دو طرف رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارکرد بوستان ولایت بنابر تاکید مقام معظم رهبری فضای سبز است، یادآور شد: کارکرد‌های متناسب نیز در این فضا می‌توان پیش بینی کرد، اما قطعا و یقینا درصد بیشتری را نمی‌توان به کارکرد دیگری اختصاص داد و فضای سبز در اولویت است و تنها ۱۰ درصد برای ارائه سایر خدمات خواهد بود.

وی گفت: امضای قرارداد برای پرداخت پیش پرداخت واگن انجام شده، اما برای ابلاغ و آغاز کار باید جای دیگری نیز تصویب شود و این خبری است که من روز گذشته دریافت کردم و می‌ترسم به این زودی به نتیجه نرسد و امیدواریم آخرین گام باشد و تولید آغاز شود. در تولید داخلی قرارداد‌ها منعقد شده و من خواهم خواست که قرارداد‌ها را ارائه داده و توضیح دهند و وزارت صمت نیز به دنبال این است که از ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران و اراک استفاده شود.

چمران با بیان اینکه طراحی‌ها باید به روز باشد، گفت: ما تاکید کردیم بیشتر از یک سال و نیم طول نکشد، اما باید طراحی و ساخت دقیق و به‌روز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار