به‌دلیل عدم رسیدگی به درخواست سازمان لیگ

استقلال و تراکتور لیگ را ۱۴ نفره آغاز می‌کنند

سرپرست سازمان لیگ، در نامه‌ای به مدیران لیگ برتری به آن‌ها اعلام کرده تیم‌هایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکرده‌اند، فقط ۱۱+۳ بازیکنشان برای هفته اول ثبت می‌شود.

دقایقی قبل نامه‌ای مهم با سربرگ سازمان لیگ و امضای رییس این سازمان در حالی منتشر شد که محتوای آن حاکی از یک اتفاق تلخ برای دو باشگاه مدعی دارد.

بر اساس این نامه، باشگاه‌هایی که تا کنون قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکرده‌اند، تنها مجاز به ثبت قرارداد ۱۴ بازیکن و ۳ عضو کادرفنی هستند.

دو باشگاه استقلال و تراکتور تنها تیم‌های مدعی شامل این قانون هستند که هنوز نفرات خود را به سازمان لیگ معرفی نکرده و برگه سقف قرارداد را تحویل نداده‌اند.

در این نامه به دستورالعمل چهار سال پیش فدراسیون فوتبال استناد شده که در آن می‌گوید هر باشگاه لیگ برتری باید ۱۴ روز قبل از شروع لیگ برتر فهرست اسامی خود را در اختیار سازمان لیگ قرار دهد.

البته در این نامه آمده بود که تیم‌هایی که این کار را نکنند، از لیگ برتر کنار گذاشته می‌شوند، اما در نامه جدید، سازمان لیگ امکان ثبت قرارداد ۱۴ نفر را فراهم کرده است.

استقلال و تراکتور هنوز واکنشی به این تصمیم نداشته‌اند.

استقلال و تراکتور لیگ را ۱۴ نفره آغاز می‌کنند

برچسب ها: تراکتور ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
مثل این که اینبار دست های پشت پرده میخواد سپاهان قهرمان بشه وگرنه تو لیگ ایران تا بوده همین اتفاقات بوده حتی بعضی تیم ها همین الانشم یک مالک مشتر دارن بعضی تیم ها حتی اسپانسر مشترک و... مشترک هم داشتن. ولی مثل این که داستان از این قراره که سپاهان نباید در مقابل لقمه قلو گیر امتیاز از دست بده و و تراکتور باید خر بقیه تیم هارو بگیره و استقلالم پاسوزه تراکتور شده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
این دیگه ربطی به مسائل بیرونی باشگاه نداره . خودتون کاهلی میکنید . خودتون ریخت و پاش میکنید و بدهکار میشید خودتون عرضه نگهداری بازیکناتون رو ندارید خودتون خودتون خودتون ....

از توهم هم خارج بشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
اینم حتما کار پرسپولیسه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
ای کاش به جای این قوانین مغرضانه، صادقانه قبل از شروع لیگ جام به پرسپولیس می دادین! اینجوری لااقل می گفتیم اینا صادق اند.!
آخرین اخبار