احتمال استعفای دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی از سازمان انرژی اتمی این رژیم

پس از تصویب قانون اصلاحات قضایی در پارلمان رژیم صهیونیستی، دانشمندان هسته‌ای این رژیم استعفای خود از سازمان اتمی رژیم را بررسی می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز (سه‌شنبه) در اعتراض به تصویب قانون «اصلاحات قضایی» نسبت به امتناع از انجام خدمت نظامی هشدار و واشنگتن از سیاستمداران این رژیم خواست با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

طبق گزارش الجزیره، طی چند روز گذشته صد‌ها سرباز و افسر، از جمله خلبانان و فرماندهان ارشد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در اعتراض به این قانون اعلام کرده‌اند که انجام خدمت ذخیره را متوقف می‌کنند و اپوزیسیون این رژیم هم هشدار داد که قانون مذکور دموکراسی را ریشه کن می‌کند و دست قوه قضاییه را می‌بندد.

اما در آخرین واکنش‌ها و اعتراضات داخلی در سطوح بالا به قانون اصلاحات قضایی، امروز (سه‌شنبه) کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی در حال بررسی موضوع استعفا از سازمان انرژی اتمی هستند.

دیروز (دوشنبه) پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) قانونی را تحت عنوان «اصلاحات قضایی» تصویب کرد که براساس آن اختیارات دادگاه عالی این رژیم و نظارت آن بر دولت محدود می‌شود.

این طرح را «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و اعضای افراطی کابینه او مانند «ایتمار بن غفیر» به پیش بردند که البته طی هفته های گذشته اعتراضات گسترده‌ای را در بین گروه‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار