محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورا در استان اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورا در تمامی شهرستان‌های این استان خبر داد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: محدویت‌ها و تمهیدات ترافیکی با هدف برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و تسهیل عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تمامی شهرهای استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل می گوید: در شهر اردبیل روز تاسوعا از ساعت ۱۲ ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیرهای منتهی به چهارراه عالی قاپو از جمله تقاطع باغمیشه، قیام، بازار و چهارراه امام و همچنین تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به هسته مرکزی و محل اجرای مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

به گفته او، همچنین در روز عاشورا از ساعت ۶ صبح تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ هسته مرکزی از جمله تقاطع یاقوت و میدان بهشت فاطمه به پیر عبدالملک ، تقاطع ورزش، میدان شریعتی، چهاراه امام، تقاطع باغمیشه منتهی به عالی قاپو، میدان مخابرات تقاطع مبارزان منتهی به قیام، چهاراه ژاندارمری منتهی به تقاطع امام حسین (ع) و تمامی معابر و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب حد فاصل چهار راه قیام به چهارراه ملت محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: به طور کلی در تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ اصلی شهر و محل اجرای مراسم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای اعلامی ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

سرهنگ فتاحی افزود: رانندگان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل جابجایی خودروی خود اطلاع یابند.

او از شهروندان استان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر، در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.