مدیرکل امور واحد‌های جهاددانشگاهی:

جهاد دانشگاهی اردبیل ظرفیت خوبی برای پیشرو بودن در کشور دارد

مدیرکل امور واحد‌های جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای پیشرو بودن در سطح کشور دارد و با مدیریت کلان قطعا موفق‌تر خواهد شد.

اسدالله رازانی با اشاره به پتانسیل‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای پیشرو بودن در سطح کشور دارد و با مدیریت کلان و هماهنگی قطعاً موفق‌تر خواهد شد چرا که وقتی بدون حاشیه جهاد بتواند دغدغه‌ای از استان را مرتفع نماید، مدیران استان نیز با آن همراه و همدل خواهند بود.

او بر شکل‌گیری فعالیت شبکه‌ای با استفاده از توانمندی و ظرفیت واحد‌های دیگر تاکید کرد و افزود: برنامه‌های واحد باید به شکلی تنظیم گردد که متناسب با پتانسیل واحد، استان باشد و در راستای تحقق آن از شبکه جهاد دانشگاهی نیز می‌توان بهره مناسب برد.

مدیرکل امور واحد‌های جهاد دانشگاهی بیان کرد: واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی با نگاه هم افزایی و همکاری بین واحدی در جهت شکل گیری فعالیت شبکه‌ای در موضوعات چند ظرفیتی، پیشبرد فعالیت‌ها در بستر افزایش توانمندی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بیشتر و مطلوب واحد را رقم بزند.

رازانی با بیان اینکه سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد پویا، همواره با تکیه بر سرمایه اجتماعی خود در مسیر توسعه و پیشرفت رو به جلو حرکت کرده است.

او خاطرنشان کرد: هر اتفاقی در هر سازمانی بیفتد و هر حرکت رو به جلو و یا برعکس در سازمان باشد به نیروی انسانی بستگی دارد و همدلی و همراهی نیروی انسانی در مسیر حرکت نشان از توسعه یافتگی آن واحد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.