۱۴۳ تن آرد مازاد به سهمیه نانوایان استان قزوین اضافه شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اختصاص ۱۴۳ تن آرد مازاد به سهمیه نانوایان این استان مصادف با آغاز ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

 جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اختصاص ۱۴۳ تن آرد مازاد به سهمیه نانوایان این استان مصادف با آغاز ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: قبلا نیز در آغاز ماه محرم ۱۴۵ تن آرد به سهمیه نانوایان استان قزوین افزوده شده و بین آن‌ها توزیع شد.

وی اضافه کرد: از۱۰ روز گذشته تاکنون ۲۸۸ تن آرد به مناسبت‌های مذهبی به سهمیه نانوایان استان قزوین افزده شده است و این اقدام با توجه به نیاز متقاضیان و مصرف کنندگان به نان و همچنین برگزاری مراسم‌های مذهبی و توزیع نذورات صورت گرفته است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سهمیه آرد تاسوعا و عاشورای حسینی از نوع آرد یارانه‌ای نوع یک و ۲ از امروز (چهارشنبه) بین نانوایان استان قزوین توزیع می‌شود.

خدایاری افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته قرار است با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر واحد‌های نانوایی و همچنین کاهش تخلفات میزان نظارت‌ها و بازرسی‌ها در روز‌های تعطیل تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش یابد.

وی اضافه کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر عملکرد واحد‌های نانوایی، پس از مشاهده تخلفات موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.