نیروی انتظامی با خطر پذیری به دنبال امنیت و آسایش ماست

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماموران نیروی‌های انتظامی بیدارند تا ما بخوابیم، ایستاده اند تا ما بنشینیم و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورد.

آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی در یادواره شهدای امینی مهر و درخشان فر در یاسوج افزود: تشییع جنازه شهداء و مادران و پدران آن‌ها نشأت گرفته از ان است که این ملت قدرشناس خون پاک این عزیزان هستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی با خطر پذیری برای امنیت و رفاه تلاش می کند گفت:: برخی‌ها فکر می‌کنند شهدا ابتدا عاشقانی بودند که در میان ما بودند و عشقشان بر عقلشان غلبه داشت تا اینکه به شهادت رسیدند، اما این تفکر احمقانه است.

وی با اشاره به اینکه شهادت اولا عقلانی و آنگاه عاشقانه است، گفت: عقل و عشق دو حقیقت آمیخته در شهادت شهدا است.

آیت اله ملک حسینی به ایام شهادت امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: بسید شهدا عاشقانه رفت وقتی به شهادت رسید آن روز نقطه آغاز انتخاب جهاد سرخ به جای جهاد سبز و سفید بود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ حوادث بسیار زیادی رخ داد، ادامه داد: سید شهدا عزت و افتخار است و شهید شد تا بشریت با اقتداء به ایشان به عزت و افتخار برسد.

آیت اله ملک حسینی با بیان اینکه امام حسین (ع) امام عزت و افتخار است، ادامه داد: دیدیم یک سال را مقام معظم رهبری سال عزت و افتخار حسینی برگزیدند برخی خیال کردند رهبری این اسم را ذهنی و خیالی خلق کردند، اما این ریشه در روایت داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.