ورود ۸۰۰ بیمار خارجی برای درمان ناباروری

مدیر بخش بیماران خارجی پژوهشگاه رویان گفت از سال گذشته تاکنون شاهد ورود ۸۰۰ بیمار خارجی از ۱۵ کشور به پژوهشگاه رویان هستیم.

لیلا دلیری مدیر بخش بیماران خارجی پژوهشگاه رویان اظهار کرد: باوجوداینکه تعداد مراجعان خارجی به پژوهشگاه رویان در پیک کرونا کاهش محسوسی پیدا کرده بود؛ اما خوشبختانه از سال گذشته شاهد ورود ۸۰۰ بیمار خارجی از ۱۵ کشور به پژوهشگاه رویان هستیم.
 
مدیر بخش بیماران خارجی پژوهشگاه رویان گفت: بیماران از کشور‌های عراق، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و از کشور‌های اروپایی و آمریکایی نیز برای درمان ناباروری به ایران مراجعه می‌کنند.
 
دلیری خاطرنشان کرد از بیمه‌ها تقاضا داریم که بیماران خارجی را پوشش دهند؛ چون منجر به پررنگ‌تر شدن حضور بیماران خارجی در ایران خواهد شد.
 
مدیر بخش بیماران خارجی پژوهشگاه رویان یادآور شد: عمده خدماتی که به بیماران خارجی ارائه می‌شود در حوزه درمان ناباروری و سلول‌درمانی است و مدت اقامت بیماران خارجی در ایران هم بین یک ماه تا یک ماه و نیم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا رئوفی زاده
۰۹:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
خواهشأ مردم هرکشوری رو که خارجی حساب میکنید افغانی ها رو خارجی حساب نکنید افغانستان در اصل همون خاک کشور خودمون ایرانه و اگر هم جدا شده متأسفانه به خاطر استعمار انگلستان و همچنین بی عرضگی شاهان قدیم ایران بوده و ایران باید بازهم سرزمینش افغانستان رو پس بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
اگر اینگونه است پس چرا یک متر خاک افغانستان به نام ایرانی سند زده نمیشه.با همین حرفها پانزده ملیون جمعیت افغانستان وبال مردم ایران شده اند که در شرایط سخت معیشتی وتورم وبیکاری وگرانی قرار دارند.
آخرین اخبار