انفجار بمب در منطقه سیده زینب دمشق+ فیلم و تصاویر

انفجار وسیله نقلیه بمب‌گذاری شده در منطقه سیده زینب (زینبیه) شهر دمشق دست‌کم ۴ شهید و ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

انفجار وسیله نقلیه بمب‌گذاری شده در مقابل مسجدی در منطقه سیده زینب شهر دمشق به شهادت عده‌ای منجر شد. برخی منابع شمار شهدا را ۴ تن اعلام کردند. همچنین فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

به گزارش پایگاه صابرین نیوز، انفجار در نزدیکی مقر اباالفضل العباس که به نام مقر ابو عجیب شناخته می‌شود روی داده و چند نفر زخمی شده‌اند.

برخی منابع هم اعلام کردند این خودرو تاکسی در خیابان کوع سودان در ۳ کیلومتری شرق حرم مطهر منفجر شده است. منطقه زینبیه دمشق همزمان با ایام سوگواری حسینی، شاهد تجمع مردم، موکب‌ها و دستجات عزاداری است. گفته می‌شود انفجار در محل تجمع مردم برای توزیع غذای نذری بوده است.

این دومین انفجار طی دو روز اخیر در دمشق است. روز سه‌شنبه نیز یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق اعلام کرد که یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در منطقه «سیده زینب» در جنوب دمشق منفجر شد که در نتیجه آن ۲ شهروند سوری مجروح شدند.

یک منبع امنیتی بلندپایه با اشاره به تروریستی بودن انفجار گفت که نیرو‌های امنیتی محل را محاصره کرده و تحقیقات برای شناسایی جزئیات حادثه را آغاز کردند. شبکه تلویزیونی العهد عراق از بازداشت یک فرد انتحاری در نزدیک بارگاه حضرت زینب (ع) خبر داد.

خبرنگار المیادین با بیان این‌که حال ۲ تن از زخمی‌ها وخیم است گزارش داد احتمال افزایش تلفات انفجار در منطقه سیده زینب وجود دارد و قطعی نیست.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد کودکان و پسران خردسال در میان مجروحان انفجار در منطقه سیده زینب هستند.

شبکه خبری العالم گزارش داده است که شمار شهدای انفجار در منطقه زینبیه دمشق به ۵ نفر افزایش یافت که بین آن‌ها زن و کودک وجود دارد.

شبکه خبری المیادین به نقل از وزارت کشور سوریه اعلام کرد تعداد کشته شدگان انفجار تروریستی در منطقه سیده زینب در حومه دمشق به ۶ کشته و ۲۳ زخمی رسیده است.

انفجار در دمشق

انفجار بمب در دمشق

انفجار خودروی بمب گذاری شده در دمشق

 

برچسب ها: سوریه ، دمشق ، انفجار بمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۱:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
بسم الله العزیزالمنتقم الجبار
انشالله دست قدرت انتقام الهی اخذ عزیز مقتدر ش را به ظالمین خون آشام نشان خواهد داد وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون قرآن عظیم سوره الشعراء
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
این خبیث هایی که مردم سوریه رو به خاک و خون کشیدن از همون قماشی اند که می خواستن تو کشور ما ایران چندین عملیات بمب گذاری انجام بدهند. خدا رو شکر که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) قبل از انجام عملیات تروریستی دستگیر شدن. به عنوان یه ایرانی از زحمات شما سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا رحمت کند امام بزرگوارمان را که فرمودند..بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود..
خدا لعنتشون کند..رسم دشمن بر نامردی است و کشتن زنان و کودکان است.. اگر نمیترسم راست میگن بیان با ما رو در رو بجنگند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
لعنت خداوند بر سگ وحشی و درنده خوی داعش که دست پرورده این حیوانات دوپا نمای کثیف غربی است
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
جوش نزن شیرت خشک میشه
آخرین اخبار