یووه انتقام چمپیونزلیگ ۲۰ سال پیش را از میلان گرفت!

یوونتوس بعد از تساوی ۲-۲ مقابل میلان در ضربات پنالتی این تیم را ۴-۳ شکست داد.

تیم‌های میلان و یوونتوس در ادامه تور پیش فصل آمریکای خود دیدار دوستانه‌ای با هم برگزار کردند که این دیدار بعد از تساوی ۲-۲ در وقت‌های قانونی با پیروزی ۴-۳ شاگردان مکس آلگری در ضربات پنالتی همراه بود.

میلان در همان دقیقه دوم بازی دروازه یوونتوس را باز کرد، اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. مالک تیاو در دقیقه ۲۳ روی ارسال تئو هرناندز و با ضربه سر بار دیگر دروازه یووه را باز کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.


یوونتوس بعد از دریافت گل حملات خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب داد. بعد از اینکه شوت فدریکو کیه‌زا را مایک مانیان راهی کرنر کرد، همین ضربه کرنر به گل تساوی روسونری انجامید. دنیلو روی ریباند ضربه‌ای که مانیان مهار کرده بود این گل را در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند.


میلان خیلی زود برتری خود را دوباره به حریف دیکته کرد و اولیویه ژیرو با یک شوت روی پای زیبا از داخل محوطه جریمه در دقیقه ۳۹ دروازه یووه را باز کرد تا تیمش را برنده راهی رختکن کند.


یوونتوس در نیمه دوم کار را تهاجمی آغاز کرد و در حالی که با ۵ تغییر وارد زمین شده بود در دقیقه ۴۸ گل تساوی را به ثمر رساند. این گل را دانیله روگانی با ضربه سر روی ارسال فدریکو کیه‌زا به ثمر رساند.

دو تیم در ادامه نیمه دوم تغییرات متعددی در ترکیب خود ایجاد کردند و در نهایت بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا ضربات پناتی تعیین کننده تیم پیروز باشد؛ جایی که یوونتوس توانست انتقام فینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۳ را از میلان بگیرد که در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شده و قهرمانی را از دست داده بود.


لوکا رومرو در حین زدن ضربه پنالتی اول میلان تعادل خود را از دست داده و توپ را به بیرون زد در ادامه هر کدام از دروازه‌بان‌ها دو پنالتی مهار کردند، ولی پنالتی‌های بعدی به گل تبدیل شدند تا یووه کار را با برتری ۴-۳ به پایان برساند.

برچسب ها: میلان ، یوونتوس ، پنالتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار