محسن نژاد:

فارس به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آمادگی استان جهت برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد.

سید مؤید محسن‌نژاد پیرامون برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی در شیراز گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب جهت معرفی داشته‌های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش‌های خصوصی گردشگری است.

او گفت: به‌منظور برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه نسبت به سالیان گذشته جلسات هماهنگی نمایشگاه را با حضور پررنگ بخش‌های خصوصی از هم‌اکنون آغاز کرده‌ایم و با فرصت باقیمانده تا نمایشگاه که حدود ۵ ماه است مصمم به برگزاری نمایشگاه با شرایطی مطلوب‌تر از گذشته هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بیان داشت: مشارکت بخش‌های خصوصی در برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است و بدون استفاده از ظرفیت و توان‌بخش خصوصی نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید.

او گفت: در برگزاری نمایشگاه سعی بر آن است که تا فرصت در اختیار بخش خصوصی به‌عنوان مجری قرار گیرد و ما به‌عنوان دوست بیشتر نقش نظارتی و حمایتی را عهده‌دار شویم جون بخش خصوصی می‌تواند به‌مراتب در رایزنی‌ها و مبادلات اقتصادی بهتر عمل کنند.

محسن‌نژاد افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز بدون شک از بخش خصوصی داخلی و خارجی دعوتمی گرد دو شرکت‌های هواپیمایی و ایر لا ین‌ها، هتل‌ها و سایر مرکز اقامتی و پذیر است شرکت‌های تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری انجمن‌ها و جوامع و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و فعالان گردشگری در شاخ‌های مرتبط وابسته به صنعت و نیز فعال صنایع‌دستی حضور خواهند داشت.

او در پایان افزود: نمایشگاه گردشگری بین‌المللی شیراز به‌عنوان یک رویداد مهم گردشگری ابعاد مختلف را دربرمی گیرد که جنبه معرفی داشته‌های گردشگری، ایجاد شورونشاط اجتماعی، فرهنگ‌سازی سفر، معرفی فرصت‌های سفر‌های داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری با فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت از اهداف و برنامه‌ها این نمایشگاه است.

 گفتنی است: نمایشگاه بین اللملی گردشگری شیراز ازجمله نمایشگاه‌های است که در فهرست نمایشگاه‌های بین اللملی به ثبت رسیده است و تاکنون دوازده دوره از این نمایشگاه با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در شهر شیراز برگزارشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار