رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت:

۷۵ کیلو حشیش در بزرگراه بسیج کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۷۵ کیلوگرم حشیش در بزرگراه بسیج تهران خبر داد و گفت: در این عملیات، ۳ قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ " حسین باباپور" گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار با همکاری ۲ تن از همدستانش با تشکیل باند به خرید و فروش مواد مخدر می‌پردازد که دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد متهم مورد نظر در ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی نیز مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن با ۲ دستگاه خودرو سواری از طریق محور‌های مواصلاتی به تهران را دارد.
 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محور‌های مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و با گشت زنی نامحسوس سرانجام خودرو‌های مورد نظر را در بزرگراه" بسیج " تهران مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ خودرو را متوقف و متهم اصلی به همراه ۲ همدستش را دستگیر کردند.
 
 وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۷۵ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به جرم خود اعتراف کردند و به همراه مواد مکشوفه به دادسرا منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار