تکمیل ۱۰۰ پروژه آموزشی تا پایان دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات این اداره‌کل در دولت سیزدهم، گفت: اگر اعتبارات به موقع و به طور کامل تخصیص پیدا کند می‌توانیم تا پایان دولت ۱۰۰ پروژه آموزشی را در استان تکمیل و تجهیز کنیم.

سلمان کارگر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات اداره‌کل نوسازی مدارس در دولت سیزدهم، گفت: اگر اعتبارات به موقع و به طور کامل تخصیص پیدا کند می‌توانیم تا پایان دولت ۱۰۰ پروژه آموزشی را در استان تکمیل و تجهیز کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح شهید رضا پناهی با هدف جمع‌آوری ۱۹ مدرسه کانکسی در استان اجرا شد که هم‌اکنون ۱۴ پروژه این طرح فعال است و در ۵ طرح مشکل زمین داشتیم که با رایزنی‌های انجام شده این مشکل برطرف شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اجرای ۱۲ طرح آموزشی توسط قرارگاه امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری، افزود: همچنین طرح شهید عجمیان امسال با هدف شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی مدارس در استان توسط گروه‌های جهادی اجرا و برای این طرح ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار