تامین زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی در بوکان

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای ۳۵۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان تامین زمین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در بوکان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد، گفت: ۱۸ هزار و ۲۱ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بودند که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام و برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط تامین زمین انجام شده است.

سید محسن حمزه‌لو افزود: پنج هزار و ۸۲۷ نفر متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان بوده که چهار هزار و ۲۸۸ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۳۰ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی تاکید کرد: آماده سازی اراضی تامین شده در حال انجام است و این روند در حال حاضر پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و اراضی تامین شده آماده ساخت و ساز و شروع عملیات اجرایی می‌شود.

حمزه‌لو گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به این بخش در سطح شهرستان از اولویت‌های این اداره کل است.

وی یادآور شد: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر و تامین انشعابات اعتبار لازم مصوب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.