کنگره شهدای همدان متعلق به مردم است

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: کنگره شهدا متعلق به همه اقشار مردم است و برای اجرای آن نباید هیچکس درگیر مسائل سیاسی باشد.

سردار «مهدی فرجی» گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و بر همین اساس باید همگی برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره تلاش کنیم.

او گفت: همگی در معرض آزمون بزرگی هستیم و شهدا این روز‌ها ما را آزمایش خواهند کرد.

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: برخی دنبال حاشیه‌سازی هستند که نباید به این مسائل توجه کرد، مهم این است که شهدا به لحظه لحظه به این کنگره توجه و عنایت دارند و کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.

سردار فرجی گفت: نکته مهم دیگر اینکه برای برگزاری این کنگره هیچ‌گونه اسراف و ریخت‌وپاشی نداشته و نخواهیم داشت.

او گفت: با ادارات و دستگاه‌های اجرایی جلسات مختلفی برگزار شده و رایزنی‌های زیادی صورت گرفته تا با تعامل و همکاری آن‌ها این کنگره به نحو مطلوبی برگزار شود.

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان با قدردانی از مسئولان ارشد استان به‌خصوص استاندار همدان گفت: محل اجرای نمایش فصل شیدایی واقع در پشت نمایشگاه بین‌المللی همدان در چندماه اخیر دستخوش تغییرات مهمی شد و بعد از برگزاری این نمایش، می‌تواند به عنوان یک محل دائمی، میزبان برپایی مراسمات آئینی مذهبی باشد که این خود از برکات کنگره شهداست.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کامیون خاک در محل اجرای نمایش فصل شیدایی تخلیه شده که نشان از گستردگی این نمایش چند رسانه‌ای دارد.

سردار فرجی گفت: کار آسفالت‌ریزی پارکینگ محل برپایی نمایش فصل شیدایی هم به وسعت پنج هزار مترمربع امروز آغاز می‌شود تا نمونه‌ای دیگر از آثار و برکات برگزاری کنگره شهدا را شاهد باشیم.

او گفت: مشکلات برق و فاضلاب محل برپایی نمایش فصل شیدایی هم حل شده تا این نمایش از بیستم مردادماه آغاز و هر شب میزبان هشت هزار بیننده این برنامه جذاب باشیم.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.