هزینه سفر به سوریه چقدر است؟

معاون عتبات سازمان حج و زیارت از انجام هفته‌ای یک پرواز از تهران به سوریه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر در کاروان‌های زیارتی خبر داد.

حمیدرضا محمدی گفت: درحال حاضر هفته‌ای یک پرواز از مبدأ تهران به سوریه اختصاص داده شده که با هر پرواز دو کاروان ۸۰ نفره اعزام می‌شوند. هزینه این سفر یک‌هفته‌ای با کاروان‌های حج و زیارت برای هر نفر ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است

او همچنین از تلاش برای افزایش ایستگاه‌های پروازی در شهر‌های مختلف کشور به مقصد سوریه سخن گفت.

سفر زیارتی ایرانی‌ها به سوریه که در دوران همه‌گیری کرونا به دلیل اعمال محدودیت‌های مسافرتی، متوقف شده بود، از سال گذشته موقت و محدود از سرگرفته شد؛ آن زمان هر هفته یک پرواز به سوریه انجام می‌شد، درحالی‌که مبدأ پرواز شهر مشهد بود. این سفرها، اما از اوایل امسال به دلیل نبود پرواز متوقف شد.

 پس از سفر رییس‌جمهوری به دمشق در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ مقرر شد با رفع مشکل پرواز، این سفر‌ها از سر گرفته شود. پیش‌تر سازمان حج و زیارت گفته بود شرکت‌های هواپیمایی داخلی به دلیل تحریم پرواز‌ها حاضر نیستند به مقصد سوریه پرواز داشته باشند. ایران و سوریه همچنین قرارداد اعزام سالانه ۱۰۰ هزار زائر از ایران به سوریه را امضا کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
واگذارتون به همون حضرت زینب به حق علی خیر نبینید که دیگه جرات نمیکنیم بمییریم با این گرونیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام ای کاش یک نفر بررسی می کرد آیا واقعا هزینه هتل و هواپیما اینقدر است شما ببینید از بوشهر به عراق با همان هتل و اتوبوس کاروانها ی آزاد با سه ونیم می برند ولی حج و زیارت نزدیک به هفت میلیون میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهرعلیان
۰۶:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
جانم به فدای اهل بیت پیامبر (ص)عجب شده برای یه عده ای نونشون تو روغنه 13500چه خبره مگه پس ما که نداریم و نمیتونیم بریم زیارت.هر کی رفت التماس دعا داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
چراریلی و اتوبوس نمیزارن ارزانتر دربیاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
خیلی دوست دارم برم سوریه برای زیارت اما مشکل مهر شدن گذرنامه در سوریه است که بعدا بخوام برم کشورهای دیگه بخاطر تحریم سوریه اجازه ورود نمیدن. لطفا مسئولان پیگیری کنند که گذرنامه در سوریه مهر نشود.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
از ساری به سوریه چرا پرواز نمی‌گذارید چون واقعا ساری اگه پرواز داشته باشه خیلی خواهان زیارت حضرت زینب س هستن.
آخرین اخبار