بارمصرف شبکه برق اهواز به ۲۸۰۰ مگاوات رسید

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه مصرف شبکه برق اهواز به ۲۸۰۰ مگاوات رسید گفت: با توجه به افزایش گرما طی روز‌های پیش‌رو شهروندان مصرف برق را کنترل کنند تا از بروز فشار بیش از اندازه به شبکه جلوگیری شود.

عبدالحمید عباس شیاری ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی حداکثری طی روز‌های پیش رو گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز‌های آتی شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود که این مهم پایداری شبکه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

او ادامه داد: تمام گروه‌های عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند، ولی رعایت صرفه جویی توسط مشترکین نقش بسیار مهمی در حفظ و پایداری شبکه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه با اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی و صدور قبض رایگان شاهد تاثیر زیادی در کنترل مصرف هستیم، افزود: تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار مشترک برق اهواز در سیستم مشترکین این شرکت در صورتحساب یا قبض برق خود بستانکار شده اند.

آقای عباس شیاری می‌گوید: روزانه پیامک اخطار برای مشترکانی که الگوی مصرف را در بخش‌های مختلف رعایت نمی‌کنند، صادر و برق مشترکین پرمصرف پس از اخطار‌های لازم قطع می‌شود.

 طی ۲ ماه اخیر بیش از ۴۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی برق در کلانشهر اهواز صرفه جویی شده است.

بر این اساس از ابتدای آغاز طرح پاداش به مشترکان خوش مصرف این شرکت تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی پرداخت شده است.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.