ساماندهی الگوی خط کشی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز منطقه ۱۴

نقاط حادثه خیز منطقه ۱۴ با هدف ارتقای ایمنی تردد وکاهش حوادث رانندگی شناسایی شد و ایمن سازی این نقاط مورد تاکید و دستور کار قرار گرفت.

سید حسین حسینی نژاد مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت ضرورت آموزش‌های شهروندی در آگاهی بخشی به اعضای خانواده در حوزه فرهنگ ترافیک یاداور شد: ارتقای سطح اگاهی شهروندان بویژه پدران خانواده که موتور سوار هستند تاثیر موثر و مثبتی بر پایین آمدن آمار تخلفات ترافیکی و تصادفات دارد.

طرح گذرگاه عابر پیاده ایمن برای تقاطع‌ها و رفیوژ‌های میانی و طرح ساماندهی الگوی خط کشی، ساماندهی محل توقف و پارک موتورسیکلت‌ها در حاشیه سواره رو‌ها و هرس فضا‌های سبز و رفع موانع دید المان‌های ترافیکی از موارد مورد بررسی و تاکید مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران در حوزه بهبود وضعیت ترافیکی منطقه در این هم اندیشی بود.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ در این هم اندیشی ضمن ارائه گزارشات ترافیکی و اقدامات صورت گرفته ایمنی، اصلاح هندسی و... درگذرگاه‌ها و محور‌های منطقه، بر ارائه دوره‌های متنوع آموزش محور در تعامل با پلیس راهور جهت ترویج فرهنگ ترافیکی بین شهروندان و بویژه دارندگان وسایل نقلیه تا پایان سال تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تامین روشنایی فضا‌های سبز و حاشیه بزرگراه‌ها و معابر جهت افزایش ایمنی دید راننده‌ها و تسهیل عبور عابران، دستور اصلاح موانع و رسیدگی به فضا‌های سبز بزرگراهی جهت بالابردن ضریب امنیت ترافیکی منطقه و رفاه بیشتر شهروندان را صادر کرد.

یزدی همچنین با مثبت برشمردن ترافیکی ساماندهی الگوی خط و ایده‌های خلاقانه و نو جهت نظم دهی ترافیکی و کاهش خسارات ناشی تصادفات، از برنامه ریزی برای اجرای طرح ساماندهی الگوی خط کشی برای رفع بی نظمی ترافیکی در تقاطع‌ها و محور ها‌ی منطقه ۱۴ و برنامه ریزی برای ایمن‌تر شدن نقاط حادثه خیز منطقه و پایین آمدن آمار تصادفات خطر آفرین خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار