اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران هستند

مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند

علی اصغر احمدی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تمهیدات و اقدامات انجام شده در تعطیلات پایان هفته با بیان اینکه بعد از اعلام تعطیلی دو روزه توسط هیات دولت، نشستی در استانداری مازندران برگزار و دستور العملی برای همه دهیاران و بخشداران تهیه و صادر شده است.

او افزود: در این دستور العمل مقرر شد مساجد، تکایا و امامزادگان در روستا‌های استان شبانه روزی برای استفاده مسافران باز باشند.

احمدی بر لزوم فعالیت نانوایی‌ها در روستا طبق مقررات تاکید کرد و ادامه داد: تامین مرغ و پروتئین نیز از دیگر موارد این دستور العمل است و دهیاران اگر کمبودی در این زمینه در روستا وجود دارد به فرمانداری‌ها اعلام کنند

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران ادامه داد: کنترل اقامتگاه‌های روستایی نیز از جمله مصوباتی بود که در آن مقرر شد دهیاران و بخشداران با نیرو‌های انتظامی همکاری داشته باشند.

او افزود: ناظرانی از دفتر امور روستایی استانداری روزانه بر عملکرد دهیاران با تهیه گزارش‌های مصور نظارت می‌کنند و شنبه گزارش نهایی به استاندار اعلام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.