آتش سوزی در مراتع روستای کش شهرستان طالقان مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان گفت: با اقدام به موقع نیروهای کشیک منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان آتش سوزی در مراتع روستای کش به طور کامل اطفا شد.

همایون اسماعیلی در خصوص آتش سوزی رخ داده در اراضی روستای کش طالقان افزود: آتش سوزی ایجاد شده در اراضی ملی روستای کش توسط اهالی به این اداره گزارش شد و با اقدام فوری نیروهای کشیک یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان و همکاری نیروهای مردمی، همیاران طبیعت و آتش نشانی شهرستان طالقان به طور کامل مهار و سپس اطفا شد .

او افزود: در این آتش سوزی ۲ هکتار از مراتع شهرستان طالقان به صورت سطحی طعمه حریق شد که در صورت عدم کنترل آتش با توجه به پوشش گیاهی بسیار خوب این مناطق خسارات آتش سوزی بسیار بیشتر می شد.

اسماعیلی اضافه کرد: علت وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان طالقان در حال بررسی است که پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان از تمام هموطنان بخصوص مسافران و گردشگران خواست در ایام تعطیل ضمن رعایت اصول ایمنی آتش و پاسداشت طبیعت وقوع هرگونه آتش سوزی در جنگلها و مراتع استان را به شماره ۱۵۰۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.