تعظیم شعائر الهی و اسلامی مهمترین هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تعظیم شعائر الهی و اسلامی با هدف دفع تهدیدهای دشمنان از مهمترین اهداف این شورا است.

حجت الاسلام والمسلمین، علیرضا ابراهیمیان به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) افزود: انجام فعالیت های مختلف با توجه به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان در زمینه جهاد تبیین و اخیرا جهاد تبلیغ بعنوان رویکرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی بیان کرد: طی سال گذشته شاهد اقدامات خبیثانه بسیاری از سوی دشمنان به ویژه در محورهای موضوعی عفاف و حجاب، آتش زدن قرآن کریم بودیم.
ابراهیمیان گفت: بر این اساس و با هدف دفاع از امنیت کشور، ارزشهای اسلامی و نیروهای نظامی با برپایی مراسم های مختلف فرهنگی و راهپیمایی های مردمی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی فعالیت های مثمر ثمری انجام شد.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است که از نخستین روزها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

ابراهیمیان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اقدامات اثرگذار، متنوع خود و با بهره گیری از روش های نوین و نظرات نخبگان و صاحب نظران توانسته به خوبی در عرصه گرامیداشت آیین های ملی و مذهبی این سرزمین بدرخشد و این درخشش به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شورا فرموده اند "این اهمیت دارد که یک دستگاهی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود بیاید و در طول سالیان متمادی، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته باشد و حق عمل و اقدام را به جا بیاورد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، از این قبیل مجموعه هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.