جذب ۲۲ هزار دبیر و هنرآموز جدید در آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت:۲۲ هزار دبیر و هنرآموز جدید در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ در ۲۹ رشته جذب آموزش و پرورش می‌شوند که سهم استان آذربایجان شرقی ۱۴۸۵ نفر است.

 آقای ستاری فرد در بازدید از آزمون استخدام دبیری حوزه های امتحانی استان آذربایجان شرقی  گفت: آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش با حضور حدود ۳۳۰ هزار داوطلب در ۲۹رشته امروز ۱۲ مرداد ماه برگزار شد.

آقای ستاری فرد افزود: آزمون آموزگاری چند ماه پیش برگزار شد که در حال اجرای فرایند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه برای پذیرش حدود ۲۸ هزار نفر هستیم.

آقای ستاری فرد تاکید کرد: فصل پرکاری خواهیم داشت و بعد از این آزمون پذیرش دانشگاه فرهنگیان را خواهیم داشت و در تلاش هستیم با توجه به کمبود های جدی ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سال های گذشته افزایش دهیم تا بخشی از کمبود نیروی انسانی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در کنار افزایش ظرفیت این دانشگاه موضوع ارتقای زیرساخت های آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان به نحو مطلوب دنبال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در دوران سونامی بازنشستگی قرارگرفته ایم در تلاش هستیم از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان کمبود نیرو را به بهترین شکل جبران کنیم.

وی گفت: ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان آذربایجان شرقی با اتخاذ رویکرد جدید و شیوه نوین در ارزیابی و مصاحبه به بهترین شکل اتفاق افتاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار