یک پنجم پاداش مورد انتظار خوش مصرفی پرداخت شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مردم استان تنها یک پنجم از پاداش خوش مصرفی که می‌توانستند دریافت کنند را به خود اختصاص دادند.

بخشایی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: بیشترین مبلغ پاداشی که از آغاز تابستان امسال برای صرفه جویی به مشترکان استان پرداخت شده است ۴۰۰ هزار تومان بوده که می‌توانستند تا سقف ۲ میلیون تومان هم پاداش دریافت کنند.

او افزود: این در حالی است که در برخی استان‌ها که مصارفشان از خراسان جنوبی بالاتر است پاداش‌های بیشتری نیز تا سقف یک میلیون تومان پرداخت شده و انتظار می‌رفت در خراسان جنوبی با مصرف کمتر برق، مشترکان بیشتر صرفه جویی کنند و پاداش بیشتری بگیرند.


بیشتر بخوانید


بخشایی عنوان کرد: با وجود تبلیغاتی که برای پرداخت پاداش به مشترکان خوش مصرف و کم مصرف شده است، اما مصرف برق در خراسان جنوبی در مقایسه با تابستان گذشته ۷ درصد و در برخی مناطق استان تا ۱۰ درصد افزایش داشته است که با ادامه روند گرمای هوا و تشدید آن، این افزایش مصرف می‌تواند مشکلاتی همچون قطع برق ایجاد کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: مشترکان برق در تابستان امسال می‌توانند به ازای هر کیلووات صرفه جویی در مصرف برق در مقایسه با مصرف سال قبلشان تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.