هشدار پپ به بازیکنان سیتی/ دوست ندارید بروید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که علاقه‌ای به فروش کایل واکر و برناردو سیلوا ندارد، اما نمی‌خواهد بازیکنی را برخلاف میلش در سیتی نگه دارد.

منچسترسیتی که فصل گذشته موفق شد به یک سه گانه تاریخی برسد، در اولین دیدار رسمی فصل جدید، روز یکشنبه در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت. او در آستانه این دیدار در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری، پیش از بازی تیمش برابر آرسنال در کامیونیتی شیلد گفت: "روز یکشنبه ما فقط برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. البته ما در بهترین وضعیت نیستیم. زیرا ما دیرتر شروع کردیم. اما تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم. خواهیم دید که بازیکنان ما چگونه‌اند. در ابتدا بالا و پایین‌های زیادی وجود دارد. اما امیدوارم خیلی زیاد نباشند. "

همچنین پپ گواردیولا تایید کرد که یوشکو گواردیول با سیتیزن‌ها به توافق رسیده است. آزمایش‌های پزشکی این بازیکن در حال انجام است. پپ در این باره گفت: "در مورد گواردیول، او در حال انجام تست‌های پزشکی است. همه میدانند که او اینجاست. امیدوارم بتوانیم روند انتقال او را تا چند روز دیگر کامل کنیم. "

سرمربی سیتی همچنین در مورد نام فامیل مدافع جدی تیمش به شوخی گفت: "او چه نام خانوادگی زیبایی دارد... "
همچنین پپ گفت که من سیتی هر کاری را که لازم است برای حفظ کایل واکر و برناردو سیلوا در تابستان انجام میدهد. او در این باره گفت:" آن‌ها برای ما بسیار مهم هستند. ما آن‌ها را می‌خواهیم و هر کاری انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم این دو بمانند، زیرا آن‌ها می‌خواهند بمانند. جایگزینی این دو بسیار دشوار خواهد بود... "

این مربی گفت که پنجره نقل و انتقالاتی بعد از انتقال گواردیول برای آن‌ها تمام نشده است: "نمی‌دانم، اما فکر نمیکنم کار ما در نقل و انتقالات به پایان رسیده باشد. "
این سرمربی در جواب این سوال که چرا ۶ مدافع در تیمش دارد گفت: "فصل خیلی طولانی است و داشتن شش مدافع زیاد نیست. "

پپ گواردیولا تایید کرد که من سیتی هنوز پیشنهاد مناسبی از هیچ باشگاهی برای برناردو سیلوا دریافت نکرده است. او درباره علاقه بارسا به برناردو سیلوا گفت: "من هیچ بازیکنی را نمی‌خواهم که نمی‌خواهد اینجا باشد. من می‌خواهم با بازیکنانی کار کنم که می‌خواهند بمانند. اما ما به یک پیشنهاد مناسب نیاز داریم، ما به زور او را نگه نداشته ایم. اگر او را بخواهند، میتواند سوار هواپیما شود. "

پپ گواردیولا می‌گوید برای جایگزینی کایل واکر و برناردو سیلوا در بازار نقل و انتقالات، من سیتی به بیش از ۵۰ میلیون پوند نیاز دارد و به همین دلیل فقط در صورت یک پیشنهاد مناسب، این دو بازیکن را می‌فروشند. 

این مربی همچنین درباره دکلان رایس، هافبک گران قیمت آرسنال گفت:" رایس تصمیم گرفت به آرسنال برود. او بازیکن مهمی است، بازیکن بسیار خوبی است و برای انگلیس و آرسنال ارزشمند خواهد بود. او یک بازیکن باورنکردنی است.

خوانما لیو، کمک گواردیولا، که سال گذشته سیتی را ترک کرد، در این تابستان و با جدایی چند نفر از دستیاران پپ به کادر فنی سیتی برگشت و پپ معتقد است که او بهترین کمک مربی است که می‌توانید در لحظات بد داشته باشید. گواردیولا درباره این مربی گفت: "افراد نزدیک به شما در لحظات بد حاضر می‌شوند. او علاوه بر دانش فوتبالی‌اش یک انسان بزرگ است. من واقعا خوشحالم که او به من‌سیتی بازگشت. همه کارکنان از بازگشت او خوشحال شدند.... "

پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب سه گانه، انگیزه‌های آن‌ها برای فصل بعد به چه صورت است گفت: "چالش ما این است که تشنه پیروزی باشیم. ممکن است در این فصل افت‌های بیشتری داشته باشیم، اما هر چه جلوتر برویم باید خودمان را بیشتر به چالش بکشیم. این از نظر ذهنی برای ما بزرگ است. اینکه چگونه به عنوان یک تیم از نظر فوتبالی رشد می‌کنیم تا سطح خود را حفظ کنیم. به نظر غیر ممکن میرسد. اما چالش ما این است که سطح فصل قبل خود را حفظ کنیم. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار