معاون اجرایی ارتش:

دانشگاه‌های افسری ارتش، سنگر فراگیری علم و دانش هستند

امیر سرتیپ محمودی گفت: اشتیاق جوانان برای ورود به دانشگاه‌های افسری، نشان دهنده انگیزه بالای آنان برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیرسرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در آیین افتتاحیه بیست و یکمین دوره رزم مقدماتی و جامعه‌پذیری مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: شما دانشجویان با این لباس مقدس، مشغول فراگیری اصول پیشرفته نظامی در حوزه رزمی خود هستید و یقینا در ارتقای بازدارندگی کشور نقش اساسی ایفا خواهید کرد.

وی در ادامه با بیان این که عزاداری ایام محرم، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فوقالعاده‌ای داشت، خطاب به دانشجویان اظهار داشت: شما جا پای شهدا، ایثارگران و رزمندگانی گذاشتید که حماسه‌های زیادی را با تاسی از امام حسین (ع) آفریدند و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به این که منتخبین حاضر در این دوره از بین هزاران نفر متقاضی دانشگاه‌های افسری ارتش انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: اشتیاق شمار زیادی از جوانان عزیز برای ورود به دانشگاه‌های افسری، نشان دهنده انگیزه بالای آنان برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ محمودی با بیان این که دانشگاه‌های افسری ارتش، سنگر فراگیری علم و دانش هستند، خاطر نشان کرد: توکل به خدا و صداقت در عمل با تلاش و کوشش بسیار با تاسی از شهدای والامقام موجب می‌شود تا اراده قوی در شما دانشجویان شکل بگیرد تا بتوانیم با روحیه مقاومت پذیری و دانش نظامی بر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب فائق شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
ازتش و سپاه امید ایرانیان است
آخرین اخبار