متقاضیان زیارت اربعین برای دریافت گذرنامه اقدام کنند

مدیرکل پست استان البرز گفت: با توجه به افزایش سفر به کربلا متقاضیان سفر زودتر نسبت به دریافت و تمدید گذرنامه اربعین خود اقدام کنند.

 رضا حمیدپور اظهار کرد: در شرایط عادی توزیع گذرنامه بین ۲ الی سه روز انجام می‌شود، اما در شرایط فعلی و افزایش بی شمار متقاضیان امکان افزایش زمان بیشتر خواهد شد که می‌طلبد متقاضیان نسبت به دریافت گذرنامه خود سریعا اقدام کرده و به روز‌های اخر موکول نکنند.

وی اضافه کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز به منظور همراهی با زایران اربعین، تخفیف ۷۵ درصدی برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش خدمات دهی در خصوص توزیع گذرنامه، زمان بندی به هنگام عملا ممکن نخواهد بود و با تاخیر ارسال می‌شود.

حمید پور گفت: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده است و مقرر شده که حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.

مدیر کل پست البرز یادآور شد: سال گذشته توزیع کنندگان مرسولات شرکت پست تا ساعات پایانی روز هم اقدام به توزیع گذرنامه می‌کردند.

حمیدپور افزود: شرکت پست البرز به تبعیت از سیاست‌های کلی اداره کل پست و شرح وظایف اجرایی در سراسر این استان، در خصوص توزیع به موقع با حداکثر توان در خدمت هموطنان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.