تردد بیش از ۲۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرپایانه مرزی بیله سوار گفت:بیش از ۲۸ هزار نفر مسافر در ۴ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوارگفت:در مدت مشابه سال قبل ۲۳ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و ۱۲۳ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۲۷ هزار نفر نیز مسافرخارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

او در این مدت تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و ۱۱۵ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۸ نفر برشمرد و افزود:در ۴ ماهه گذشته ۱۳ هزار و ۴۹۰ نفرمسافرخارجی وارد و ۱۳ هزار و ۵۴۸ نفرمسافر نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۴ ماهه گذشته از تردد بیش از ۴۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر وخالی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطر نشان شد:در این مدت ۱۸ هزار و ۸۷۸ دستگاه خارج و ۲۱ هزار و ۶۶۱ دستگاه نیز وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی در مدت یاد شده تردد ۳۹ هزار و ۸۱۴ دستگاه کامیون و ۷۲۵ دستگاه اتوبوس را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۶۷ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۴ ماهعه گذشته افزایش ۲۸ درصدی را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.