پرشدن ظرفیت تمام مراکز اقامتی در مشگین‌شهر

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از اشغال شدن ۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی این شهرستان خبر داد.

شهرام محمدی اظهار کرد: ظرفیت‌های تمام مراکز اقامتی پذیرش مسافران از جمله آپارتمان‌ها، هتل‌ها و خانه مسافر‌ها پر شده و با هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، مدارس منطقه نیز در اختیار میهمانان و مسافران قرار گرفته و قرار است در صورت نیاز از ظرفیت ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی هم برای پذیرش مسافران استفاده شود. 

او افزود: سفر گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان به طور چشمگیری افزایش یافته و اماکن و تاسیسات گردشگری با تمام توان در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند.

او گفت: با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان، بسته کاملی از جاذبه‌های باستانی، تاریخی، طبیعی و انسان ساخت آماده حضور گردشگران هستند.

او حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در راستای رونق زیرساخت‌های گردشگری را ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره‌برداری از چند طرح در دست اجرا شامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌های گردشگری، محوطه‌های گردشگری، واحد‌های پذیرایی و غذاخوری‌های بین‌راهی، آب‌درمانی، واحد‌های اقامتی، مناطق نمونه گردشگری و چند طرح دیگر زمینه برای رونق صنعت گردشگری در منطقه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.