راه‌اندازی سامانه امداد زائر ۳۱۳۸ برای زائرین عتبات عالیات در مسیر کرمانشاه به خسروی

مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه امداد زائر ۳۱۳۸ برای زائرین عتبات عالیات در مسیر کرمانشاه به خسروی خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه گفت : باهدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائرین عتبات عالیات، سامانه امداد زائر ۳۱۳۸ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل مخابرات استان کرمانشاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی در توضیح موکب امداد زائر ۳۱۳۸، افزود: کار این موکب به‌عنوان یک خدمت نوین در بحث امدادرسانی تلفنی به زائران اربعین حسینی است؛ ۵۰۰ نقطه خدمت در موکب امداد زائر ازجمله آدرس تمامی مواکب سطح استان از ورودی تا خروجی، اطلاعات مرزها، آدرس بیمارستان و صرافی‌ها مجاز و… تعریف‌شده که زائران با تماس با سامانه ۳۱۳۸ از این خدمات می‌توانند استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه تصریح کرد: موکب زائر اربعین تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین مشغول خدمات‌رسانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: مرز‌های ورودی به استان کرمانشاه که شهرستان‌های هرسین، کنگاور، سنقر و کامیاران، خواهد بود، برای زائرین پیامک حاوی محتوای "کرمانشاه دروازه کربلا است به کرمانشاه خوش‌آمدید" ارسال خواهد شد و سامانه امداد زائر در خدمت زائرین است. 

وی گفت: کلیه شهرداران و فرمانداران برای تبدیل‌شدن کرمانشاه به حسینیه بزرگ هماهنگ هستند، در مسیر فضاسازی بسیار خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: فضاسازی در المان‌ها، دیوارنویسی، ورودی شهر، نظافت سرویس بهداشتی در مسیر، آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها از مهم‌ترین اقدامات است که برای ارائه خدمات بهتر به زائرین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه به یک خِرد جمعی رسیده که دروازه کربلا هستیم، و برای این مهم به همدلی نیاز داریم که به همت استاندارد کرمانشاه و فرمانداران و شهرداران اقدامات خوبی انجام‌شده است.

 مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی‌های لازم بین کشور‌های عراق و ایران، پیش‌بینی می‌شود یک‌میلیون زائر در مرز خسروی حضور پیدا کنند و شرایط بهتر و مناسبی برای زائرین فراهم گردد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.