پدیده عراقی به بارسلونا پیوست

نوآ درویش، پدیده ۱۷ ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، با قراردادی سه ساله رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.

بارسلونا و فرایبورگ برای انتقال نوآ درویش، پدیده ۱۷ ساله آلمانی، به توافق رسیدند و درویش با انتقالی به ارزش ۲.۵ میلیون یورو که با بند‌های متغیر به پنج میلیون یورو نیز خواهد رسید، به تیم کاتالان پیوست.

قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و در ابتدا برای تیم دوم بارسلونا به میدان خواهد رفت. بند فسخ یک میلیارد یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده است. او ساعاتی پیش در کلینیک باشگاه بارسلونا تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در حضور خوان سولر و متئو آلمانی، مدیران بلندپایه بارسا، قراردادش را امضا کرد.

او با تکنیک خارق‌العاده‌اش در فوتبال آلمان مورد توجه قرار گرفته و به خصوص عملکرد او در تیم ملی زیر ۱۷ سال آلمان شگفت‌انگیز بود. درویش که به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کند برای تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورش ۲۳ بازی انجام داده، ۹ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. این پدیده شانزده ساله که در تیم ۱۷ سال فرایبورگ بازی می‌کرد علاوه بر پست هافبک تهاجمی توان بازی به عنوان هافبک مرکزی و وینگر راست را دارد.

نوآ اصالت عراقی دارد. رسانه‌های آلمانی از قابلیت بازی او در سبک‌های روان فوتبال و به خصوص سبک تیکی تاکا می‌گویند و به نظر می‌رسد او در بارسا می‌تواند شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار