سرپرست ریاست هلال احمر افغانی:

جامعه بین المللی قصد همکاری با هلال احمر افغانی را دارد

سرپرست ریاست هلال احمر افغانی در نشستی با مسئولان هلال احمر افغانی اعلام کرد جامعه بین المللی قصد همکاری و کمک به هلال احمر افغانی را دارد.

مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست هلال احمر افغانی پس از سفرهای اخیرش به چند کشور در نشستی با مسئولان این نهاد در کابل گفت که جامعه بین المللی قصد همکاری و کمک به هلال احمر افغانی را دارد.
دفتر مطبوعاتی هلال احمر افغانی امروز با نشر این خبر گفته است که مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست این اداره در نشست با رؤسا و آمرین مستقل نهاد های  مرکزی هلال احمر افغانی جزئیات سفر اخیر خود به قطر، ترکیه و عربستان را به اشتراک گذاشت.
وی در سخنان خود از مسئولان هلال احمر افغانی  خواست که در جهت جلب کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ابتکار عمل داشته باشند و با استفاده از تکنولوژی جدید  برای بهبود و گسترش فعالیت های  هلال احمر افغانی گام بردارند.
 مولوی مطیع الحق خالص گفت: جامعه بین المللی قصد همکاری و کمک به هلال احمر افغانی را دارد، اما اگر ظرفیت کارمندان هلال احمر افغانی در زمینه کمک‌های بشردوستانه و همکاری بالا باشد، این کمک‌ها به طور منظم از راه های سالم به افغانستان می‌آیند و در سایه مدیریت خوب به دست نیازمندان خواهد رسید.
 وی گفت: به جای کمک به هموطنان، باید راه‌هایی را به آنان نشان دهیم که از نیازمندی نجات پیدا کنند و محتاج به کمک دیگران نباشند.
در این دیدار مسئولان نهاد های  مرکزی هلال احمر افغانی دیدگاه ها و نظراتشان را مطرح کردند که سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی در مورد تطبیق آن اطمینان داد.
پیش از این سازمان ملل متحد و نهادهای مدد رسان بودجه برنامه کمک به افغانستان را برای سال ۲۰۲۳، حدود ۱.۴ میلیارد دلار کاهش داده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار