بررسی روند آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام تبریز

استاندار آذربایجان شرقی از آخرین روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) بازدید و دستورات لازم را برای تکمیل این ورزشگاه صادر کرد.

آقای عابدین خرم گفت: مردم فوتبال دوست استان آذربایجان شرقی همواره انتظار دارند که استادیومی متناسب با شان تماشاگران داشته باشند که در همین زمینه سه‌فاز عملیاتی برای ورزشگاه یادگار امام (ره) تعریف شد.

وی افزود: در فاز اول پروژکتورها، رختکن ها، موتورخانه‌ها و مسیر‌های رفت‌وآمد سال گذشته تکمیل شد امسال نیز پیست تارتان مورد تعویض قرار گرفت که پیشرفت خوبی داشته و در مرحله اتمام قرار دارد همچنین تقویت چمن امسال صورت گرفت که از لحاظ کیفی وضعیت بهتری دارد مورد دیگر سکو‌های هواداران است که تخریب شده بود و درحال تعمیر است علاوه بر آن قرارداد گیت‌های ورودی استادیوم بسته شده و در سه مسیر نصب خواهد شد تا تماشاگران در وضعیت مناسب وارد استادیوم شوند.

استاندار ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بخش‌های مهم این بازسازی تا شروع رقابت‌ها به اتمام برسد و این روند درطول فصل ادامه خواهد داشت.

آقای عابدین خرم گفت: امیدواریم این استادیوم با تغییرات صورت گرفته بتواند میزبان شایسته رقابت‌های آسیایی باشد که در همین زمینه اقدامات  انجام شده و نواقصی که درطول سال‌های اخیر انباشته شده بود امسال برطرف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار