برق ۲۳ بانک پرمصرف استان قم قطع شد

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان قم از قطع برق ۲۳ بانک پرمصرف استان قم که اقدام به اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش مصرف برق نکرده‌اند خبر داد.

سیدمحمدرضا غفوری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: به دنبال برخورد قاطع با ادارات و دستگاه‌های پرمصرفی که اقدام به اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق نکرده‌اند، شرکت توزیع نیروی برق استان قم امروز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه انشعاب برق ۲۳ بانک پرمصرف استان قم را قطع کرد.

غفوری ضمن تاکید بر رعایت بخشنامه هیئت وزیران توسط ادارات و دستگاه اجرایی استان تصریح کرد: بر اساس بخشنامه هیئت وزیران از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه، دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته ملزم به کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق خود در ساعات اداری و در ساعت غیر اداری نیز میبایست تا ۷۰ درصد مصرف برق را کاهش دهند و در صورت بی توجهی دستگاه‌ها به بخشنامه ابلاغ شده در ابتدا اخطار دریافت خواهند کرد و در صورت ادامه برق آن‌ها قطع خواهد شد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا ضمن رعایت مصوبه هیئت محترم وزیران نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری اقدامات لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار