خدمات رسانی در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: خدمات رسانی در رزمایش جهادگران فاطمی با هدف محرومیت زدایی تا ۲۲ مرداد در استان یزد ادامه دارد.

 سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اساس کار گروه‌های جهادی کار بی مزد و منت برای مردم است و سپاه و بسیج مصمم‌تر از همیشه آماده خدمت به مردم هستند.

او افزود: رزمایش جهادگران فاطمی سه به مدت ده روز در استان یزد آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

زارع کمالی افزود: این رزمایش باحضور ۵۸ هزار نفر از جهادگران در قالب ۴۴۰ گروه جهادی محله و جغرافیا محور، گروه ها‌ی عمومی و تخصصی در ۱۲ عرصه از جمله علمی، فرهنگی، پزشکی، میز خدمت و واکسیناسیون دام و طیور در حال برگزاری است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مهمترین اقدامات در این رزمایش را شامل اعزام ۴۵ تیم پزشک عمومی و تخصصی به مناطق محروم، مرمت و بهسازی ۱۷۷ منزل محرومین در استان، بهسازی مدارس از سوی دانش آموزان و ارائه کمک مومنانه، افتتاح دو کارگاه اشتغالزایی در شهرستان یزد و اردکان، احداث ۵۱ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، مرمت جاده‌های بین مزارع، واکسیناسیون ۲۵ هزار راس دام، افتتاح ۲۶۵ واحد تولیدی خرد و زود بازده، افتتاح سه طرح جهادآبرسانی از ۵۸ روستا در مهریز، ولایت دو و سه شهرستان یزد و یادواره شهدای خدمت و جهاد برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار