تجمع حامیان فلسطین مقابل شرکت آمازون در سیاتل آمریکا

بیش از ۱۰ هزار آمریکایی با امضای طوماری، از دو شرکت آمازون و گوگل خواستند قرارداد همکاری با ارتش رژیم صهیونیستی را لغو کنند.

حامیان ملت فلسطینی در برابر حملات و اشغالگری رژیم صهیونیستی با تجمع اعتراضی در سالن کنفرانس سالانه سهامداران شرکت «آمازون» در شهر سیاتل آمریکا، لغو قرارداد‌های این شرکت با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری سما از واشنگتن، «پویش نه به فناوری آپارتاید» در آمریکا تجمعی را در داخل سالن کنفرانس سالانه سهامداران شرکت آمازون در شهر «سیاتل» آمریکا در اعتراض به عقد قرارداد این شرکت با ارتش رژیم صهیونیستی و حمایت از حقوق ملت فلسطین برگزار کرد.

ده‌ها نفر از حامیان حقوق ملت فلسطین در این تجمع از سهامداران آمازون خواستند که به مدیریت شرکت فشار آورند تا قراردادی را که شرکت آمازون و شرکت گوگل با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امضا کرده اند، لغو کنند. این قرارداد شامل انتقال پایگاه داده‌های ارتش اشغالگر به فناوری ابری و استفاده از سامانه‌های پیشرفته برای نظارت بر ملت فلسطین و انجام جنایت‌ها علیه آنان است.

این پویش در بیانیه خود اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار آمریکایی با امضای طوماری، خطاب به مدیریت دو شرکت آمازون و گوگل از آنان خواستند قرارداد همکاری با ارتش رژیم صهیونیستی را لغو کنند. در همین راستا، کارگران شرکت آمازون هم اخیرا تجمعی را در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن برگزار و اعتراض خود را نسبت به حمایت مدیریت این شرکت از رژیم نژاد پرست (آپارتاید) صهیونیستی ابراز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار